Saturday, September 4, 2010

4hari lagi nak raya..

haishh.. baju raya tak beli lagi kasut raya tak beli lagi,gelang raya,tudung raya,handbag raya,rantai raya,arghh
.. nak p pinengg,,nak p pinenggg...semua orang taknak layan akuu...
huh..kalaulah aku mampu bawak kereta sendiri!mesti aku p dah!!tapi sayang aku tak retiii..eeeeeeeeeeee.......
geramnyaa!grrrr
tapi duwet pon tadak la..
duwet gaji?"?"?"hahaha
ntahla...ada lagi sikit.yang lain dah bagi dekat kakak tercinta and ayah tersayang almaklumlah gaji 1st!nikmat sangt dapat bagi duit kat org tersayang..hermm..kalaulah gaji riburiban kan best..insyallah suatu hari nanti..aku PASTI!
hermm kalau sampai pinengg nati gaji yang sikit tu jadi kosongla..mati2..
bulan ni takda saving!katakan TIDAK iMAH!!aku perlu saving untuk masa depan!
aku BUKAN imah yang dulu lagi....!kaki joli!buang duit tak tentu arah!beli itu ini!!!!xpernah bersyukur dengan apa yang ada depan mata.huh!
please behave urself!!jgn mengada2!bila2 ja boleh shppng!jgn mengada-NGADA!!!!!!!
BERtahAN-bertahan!!i can do it.
beli ala kadar ja..ok syg.

No comments:

Post a Comment