Thursday, April 14, 2011

melihat angin menari sepi.

hmm..
hidup.
mati.
cinta.
perpisahan.
ketentuan ilahi..
aku hilang punca bila dia begitu,aku mencari makna kesabaran.merobek makna kekuatan diri,menyelinap keseluruh sanubari.dimanakah erti kejujuran?insannnn....bagunlah dari kelemahan..insan aku masih ddisini menanti perubahan,insan aku hanya ada engkau untuk kekuatan.namun..aku tak pasti...apakah engkau juga seperti ku...
aku setia disini mengenal erti kasih sayang serta kesabaran yg tinggi.
Tuhan itu kaya!DIA mampu merubah segalanya sekelip mata.
biar....
keluh kesah ku hanya DIA yg ketahui.
hanya terbaik aku doakan.
semoga semuanya baik hendaknya...keredhoaan mu aku dambakan wahai Pencipta alam semesta.!hanya dari mu NUR itu datang.....
melihat angin itu pergi membuatkan aku terbuai dgn mimpi-mimpi yang indah,
tanpa disedari aku hanya dibuai oleh lenggok- tari bayu yang sepi tnpa bicara..
Cinta
benarkanla ia dr hati..biar ianya jelas dan ikhlas...

No comments:

Post a Comment