Wednesday, February 23, 2011

maafkan aku.

kadang kadang aku terleka dengan duniawi......kadang-kadang aku terlalu asyik dengan keseronokan ciptaan manusia...kadanga-kadang aku xpernah ingt dari mana kejadianku...kadang-kadang aku takpernah terfikir tentang halal dan haram...kadang-kadang aku selalu pentingkan diri sendiri senhinggakan orang lain yang penat pening memikirkan aku...kadang-kadang aku tak bersyukur dengan apa yang dianugerah Tuhan pencipta alam.kadang-kadang aku selalu nmpak kelebihan orang lain dan tidah berterima kasih atas nikmat kurniaan yang diberi atas diri sendiri.aku leka..aku hanyut dengan keramaian manusia...aku terlalu mngikutkan kata hawa nafsu serakah..yang mahukan nikmat semata-mata......kadang-kadang aku terlalu obses dengan apa yang dilakukan tanpa memikirkan perasaan orang sekeliling...kadang-kadang aku ternoda dgn hasutan syaitan...
Maafkan aku,maafkan aku Tuhan yang satu ,maha pencipta,maha penyayang,maha pengasih,maha pengampun!,Allah s.w.t yang memerintah sekelian alam,
maafkan aku juga wahai manusiaaaaa.....
aku juga hanya manusia biasa,
yang dicipta dari tanah merah,
punya akal dan fikiran,
punya nafsu,
punya kelbihan dan kekuranagan ,
punya hati dan perasaan,
maafkan aku kadangkadang aku terlajak kelakuan. aku cuba jadi yang terbaik.maafkan aku.

1 comment:

nurliyanamohdali said...

sayang..rindu sangat..kadang-kadang kita lupa kenapa kita dihidupkan dimuka bumi ini..
kadang-kadang kita tak bersyukur dengan adanya kehidupan ni..
fllow nana balik..nana da change link :)

http://ciknanaliyana.blogspot.com/

Post a Comment