Friday, December 10, 2010

homemade cupcake for sale.


Saja-saja xda keja...kebetulan akak aku baru balik dr cameron..seguni strawberi dia bawak balikkk.hurmm..mulalah aku nk mereka cipta macam2..then dapt idea.,nak jual cupcake dekat kedai makan abg aku..apa lagi bangun lah aku awal pagi.mencari tepung,butter dan segala maknenek...
satu hari bermain tepung godeh sana sini...akhirnya menjadi jugak.sambil kakak aku berleter"huh dah siap menyemak sila cuci calatkan kembali dapur ok".
aku pon reply"baikkkkk",..
inilah hasilnya,...untuk set permulaan..aku charge rm 2.00 for a pieces.murahkan,walaupun modal tinggi,..aku saja ja seronokseronok buat.maklomlah barang free bnyak(jem strawberi dgn strawberi)..isi didalam cupcake perisa coklat tu ada jem strawberi dari cameron =),ada cheese sikit.. then aku hias toping dia dengn coklat n strawberi yg dah dihiris..mudah dan cntik kan..delicious gitu..nyam2..sila2 jamulah mata..walaupon tadapt rasa...ini ja yg sempat aku snap.sebok dah time nih nak g hntar kat kedai.







tgok tu..roses n kaktus pon sibuk gak menyemaka tas meja tu..

No comments:

Post a Comment