Tuesday, November 23, 2010

si comelku!



haha..hari yang dinanti2kan oleh aku.Anak buah aku menari & menyanyi.haha..comei sangat!baru 5 tahun!Abang Hakim u look so handsmepluscutemiut ok!meh layan pic2 yang sempat di snap.

Lokasi:Regency hotel,Alor star.
Event:concert Tadika Baiduri Bestari.

Nilah Imranhakim.anak ke-2 kepada abang sulong aku a.k.a anak buah aku yang banyak akal.


Ni pon my collction nephew n niece.haha..ni geng senior punya.


Hakim with his mom n sis

huh mereng ini budak.


its wht we call zapin.ewahh..haha,,layan jek dak kecik nih.


Adam yg comelVsgedebab ini adik kepada hakim.Adam ni pantang jumpa belon.feveret.!

Si Qistina nih lah gf anak buah aku,,haha,,xdelah.classmate hakim.comelkan.


Jaiho time.tarian india pulakk.

Flower girls..alololo..

Anas n hakim.




Pasangan kahwin olok2.baru 5thn ni..haish..




si hensem dan si cantik.=)


proses penukaran baju.cepat2..teacher dok bising dah nu..


"Cu tolong lipat sat..tgn abang panjang sangt."-hakim-



6years old kids.cutekan mcm pompomggirl dah.shanana club.



bersama girls yg sangat girlish.cute syg.gedebabgedebab!

No comments:

Post a Comment