Sunday, October 24, 2010

Ckuplah

ckuplah dengan apa yang dah berlaku.aku rasa dah cukup penat,letih.aku hanya mngikut flow kehidupan.mngkin dulu aku rasa aku didbawah,slalu terluka merana sengsara jiwa.otak taktentuhala.Hati aku sentiasa celaru.tapi sekarang aku sedang maju,mara keatas.menuju nikmat dunia kehidupan.Alhamdllah.Tuhan itu maha kaya.Dia selau dan sentiasa bersama aku.Mendengar segala cerita suka dan duka aku.biarkan aku begini.biarkan aku mencari kehidupan yang aku impikan.aku tahu apa yng terbaik untuk kehidupan aku.takperlu siapa untuk menghakimi aku.Hanya Tuhan bernama Allah s.w.t shaja berhak untuk itu kepada aku.

hey Loser:takperlu kau atur atau menghakimi aku.engkau bukan tuhan.aku takpernah ada niat untuk jadikan keadaan sebegini.xperlu mnghina aku sekadar didalam wall facebook bodoh kau tu.xperlu tunjuk engkau tu kuat sekadar ada TAhik kwan doh tu..aku takheran ok. hahaha.FACE toFAce ok.takperlulah nk tunjuk luaran kau itu baik ,menutup aurat,kepala xlekang dek tudung baju seluar labuh menutupi ujung kasut.kalau mulut,mata,jari,hati,jiwa seperti shaitonnirojim.hormat aku sudah hilang untuk engkau bernama perempuan yang wajahnya suci seperti surga.Akhirnya ternampak jugak kebodohan engkau.!huh sungguh aku taksangka.dunia ini kecil.Tuhan itu sangt adiL.Sesungguhnya aku tidak suka membenci.tapi aku hanya perempuan biasa bukanya nabi yang maksum.

No comments:

Post a Comment