Sunday, September 5, 2010

scrapbook!

scapbook sangat menarik,tertarik,comel,cantik!setelah melihat satu blog ni..aku jadi berkobar-kobar nk diy scpbook.
kebetulan sorang kakak ni, isteri kepada bos aku cik shukri..hebatlah dia!sukanya..kalau dapat kenal dengn dia!
b4 nih selalu gak buat scpbk tapi taklah secantik kakak sorang ni buat..aku buat mcm bersepah ja..tapi tetap cantik(masuk bakul sendirik)
haishhh.....susahla nk cari shop yg jual meredak-meredak scpbk kat area aloqstaq nih..herm, sesungguhnya hobi scpbk ini tercipta dari kakak kandung aku merangkap emak aku.kak nora nama diberi.dialah..yang punca segala macam..dia yang selalu melayan kerenah aku nk beli segala perkakasan scpbk termasuklah majalah2 berkaitan scpbook.sebab dia pon suka..hehe..
tapi dahlama tinggai hobi ni..sibuklah konon.terassaaa sangt nk buat balik apabila terjmpa blog kak yatie ni http://scrappingwithyatie.blogspot.com/..tengok lah wei..cantik VS comei gila!suka sangat!

No comments:

Post a Comment