Separated from you
It's difficult to handle
I want to hold you
I want to love you
in all my heart
I want to tell you everyday that your special to me
As my heart is missing her other half
Seeing your smile calms my soul
Hearing your voice it's like music in my ears
But the main one I can't handle
Is not seeing you face to face
I can't help it
I'll do anything just to see you
Because I go crazy for real love
Loving you is a bless of God
You have woken my heart
You have cured my wounds and tears
You have awaken the flames of passion and love
This love that I have isn't a shadow
Touching you with my hands
The warms and a living innocent one
Remembering every single moment that I spend with you
Can never forget your smile
Can't forget your face
Nor your wonderful words
Baby deep down in my heart I love U
No matter what
arghh sedeynyaaa..perlukah aku buat semua ni?"?"?"?
maybe inilah jalan terbaik untuk kami.
but i need him very much.
perlukah semua ini berlaku..perlukah..smebdy help me.
xboleh2!aku syg dy kot!aku taw dy pon gedik2 syg aku gak!law x dah lama dy tinggai aku kan..hmm..sabaq -sabaqq...GOD only know wht im thinking!.
Saturday, September 4, 2010
4hari lagi nak raya..
haishh.. baju raya tak beli lagi kasut raya tak beli lagi,gelang raya,tudung raya,handbag raya,rantai raya,arghh
.. nak p pinengg,,nak p pinenggg...semua orang taknak layan akuu...
huh..kalaulah aku mampu bawak kereta sendiri!mesti aku p dah!!tapi sayang aku tak retiii..eeeeeeeeeeee.......
geramnyaa!grrrr
tapi duwet pon tadak la..
duwet gaji?"?"?"hahaha
ntahla...ada lagi sikit.yang lain dah bagi dekat kakak tercinta and ayah tersayang almaklumlah gaji 1st!nikmat sangt dapat bagi duit kat org tersayang..hermm..kalaulah gaji riburiban kan best..insyallah suatu hari nanti..aku PASTI!
hermm kalau sampai pinengg nati gaji yang sikit tu jadi kosongla..mati2..
bulan ni takda saving!katakan TIDAK iMAH!!aku perlu saving untuk masa depan!
aku BUKAN imah yang dulu lagi....!kaki joli!buang duit tak tentu arah!beli itu ini!!!!xpernah bersyukur dengan apa yang ada depan mata.huh!
please behave urself!!jgn mengada2!bila2 ja boleh shppng!jgn mengada-NGADA!!!!!!!
BERtahAN-bertahan!!i can do it.
beli ala kadar ja..ok syg.
.. nak p pinengg,,nak p pinenggg...semua orang taknak layan akuu...
huh..kalaulah aku mampu bawak kereta sendiri!mesti aku p dah!!tapi sayang aku tak retiii..eeeeeeeeeeee.......
geramnyaa!grrrr
tapi duwet pon tadak la..
duwet gaji?"?"?"hahaha
ntahla...ada lagi sikit.yang lain dah bagi dekat kakak tercinta and ayah tersayang almaklumlah gaji 1st!nikmat sangt dapat bagi duit kat org tersayang..hermm..kalaulah gaji riburiban kan best..insyallah suatu hari nanti..aku PASTI!
hermm kalau sampai pinengg nati gaji yang sikit tu jadi kosongla..mati2..
bulan ni takda saving!katakan TIDAK iMAH!!aku perlu saving untuk masa depan!
aku BUKAN imah yang dulu lagi....!kaki joli!buang duit tak tentu arah!beli itu ini!!!!xpernah bersyukur dengan apa yang ada depan mata.huh!
please behave urself!!jgn mengada2!bila2 ja boleh shppng!jgn mengada-NGADA!!!!!!!
BERtahAN-bertahan!!i can do it.
beli ala kadar ja..ok syg.
Friday, September 3, 2010
HARINI GENAP 5 TAHUN
Ibu
Setiap deras degupan jantungku
Engkau mampu merasanya
Ketika aku: Sedih,Gembira,Gelisah
Naluri ibumu
Bagaikan sebati dalam diriku
Ketika aku sedih
Kaulah ubat kepada duka laraku
Menceriakan dan menghakis
Perasaan yang melunturkan
Semangatku
Ketika aku gembira
Engkau juga turut berkongsi
Kegembiraan yang menyinari saat
Aku hidup di muka bumi ini
Sebagai manusia
Pabila gelisah menyelubungi jiwaku
Engkau masih bersamaku
Menolong menyelesaikan
Masalah yang tak sudah-sudah mengusutkan
Perjalanan hidupku
Sekarang semuanya hanya tinggal kenangan yang akan ku bawa hingga hari tua..
rindu dan kasih ku untukmu hanya dalam doa,
Tuhan itu maha adil dan saksama.
aku tahu ada hikmah disebalik semua..
Semua itu akan ku kenangi,
Setulus kasih ku dambai,
Potret wajahmu ku tatapi,
Sebuah kehilangan yang tiada ganti.
aku rindu pelukan,ciuman,leteran dan kasih sayang mu..
khas buat emak tersayang.Azizah md Ali.al-fatihah
adik rindu sangat kat mak..imissU iLoveU very much mak!!
semoga Tuhan cucuri rahmat dan tempatkan mak ditempat-tempat orng yang solehan dan tempat-tempat Tuhan janjikan syurga Firdaus.amin.
Setiap deras degupan jantungku
Engkau mampu merasanya
Ketika aku: Sedih,Gembira,Gelisah
Naluri ibumu
Bagaikan sebati dalam diriku
Ketika aku sedih
Kaulah ubat kepada duka laraku
Menceriakan dan menghakis
Perasaan yang melunturkan
Semangatku
Ketika aku gembira
Engkau juga turut berkongsi
Kegembiraan yang menyinari saat
Aku hidup di muka bumi ini
Sebagai manusia
Pabila gelisah menyelubungi jiwaku
Engkau masih bersamaku
Menolong menyelesaikan
Masalah yang tak sudah-sudah mengusutkan
Perjalanan hidupku
Sekarang semuanya hanya tinggal kenangan yang akan ku bawa hingga hari tua..
rindu dan kasih ku untukmu hanya dalam doa,
Tuhan itu maha adil dan saksama.
aku tahu ada hikmah disebalik semua..
Semua itu akan ku kenangi,
Setulus kasih ku dambai,
Potret wajahmu ku tatapi,
Sebuah kehilangan yang tiada ganti.
aku rindu pelukan,ciuman,leteran dan kasih sayang mu..
khas buat emak tersayang.Azizah md Ali.al-fatihah
adik rindu sangat kat mak..imissU iLoveU very much mak!!
semoga Tuhan cucuri rahmat dan tempatkan mak ditempat-tempat orng yang solehan dan tempat-tempat Tuhan janjikan syurga Firdaus.amin.
Thursday, September 2, 2010
AKU HARUS MELAKUKAN YANG ITU.

I lost something.
A very important part of me.
The worst part is that I probably never had it.
He came into my LIFE a cool breeze.
Everyone knows that you can't catch air.
But I'm a fool and yes I tried.
And just when I thought I had him,
he slipped right through my fingers.
Like Air.
If I close my eyes, I can still feel his arms around me.
I miss u..miss ur eyes,ur janggut,ur shoulder the place i've complaint.
anything about u syg,,
Feel his breath on my neck, his body calming my cold shivers.
I replay that moment every time I blink.
I heard him tell me to open my heart.
I felt him open his.
And for the first time in a long time, I felt safe.
Every fear that I had .
Every insecurity vanished when he told me that he loved me.
So soft. So low. So gentle. So real.
The moment magnified, I could hear the fish swim in the river below.
I could see the fragment of glass on the moon and everything went silent.
So quiet that you could hear my breathless response.
I wanted to cry. I wanted to reach up and slap God high five.
But then like air- it disappeared.
His breathing got heavy.
I saw flickers in his eyes and within a couple of seconds my world came crashing down. His confessions cut me like shrapnel.
And even though his thoughts hadn't become actions,
I couldn't help but feel like I had lost him.
It HURT so bad. So bad..
Made me feel as though I had committed the ultimate crime.
A very important part of me.
The worst part is that I probably never had it.
He came into my LIFE a cool breeze.
Everyone knows that you can't catch air.
But I'm a fool and yes I tried.
And just when I thought I had him,
he slipped right through my fingers.
Like Air.
If I close my eyes, I can still feel his arms around me.
I miss u..miss ur eyes,ur janggut,ur shoulder the place i've complaint.
anything about u syg,,
Feel his breath on my neck, his body calming my cold shivers.
I replay that moment every time I blink.
I heard him tell me to open my heart.
I felt him open his.
And for the first time in a long time, I felt safe.
Every fear that I had .
Every insecurity vanished when he told me that he loved me.
So soft. So low. So gentle. So real.
The moment magnified, I could hear the fish swim in the river below.
I could see the fragment of glass on the moon and everything went silent.
So quiet that you could hear my breathless response.
I wanted to cry. I wanted to reach up and slap God high five.
But then like air- it disappeared.
His breathing got heavy.
I saw flickers in his eyes and within a couple of seconds my world came crashing down. His confessions cut me like shrapnel.
And even though his thoughts hadn't become actions,
I couldn't help but feel like I had lost him.
It HURT so bad. So bad..
Made me feel as though I had committed the ultimate crime.
Whatever happens after this I received a pleased..
becuse I LOVE U VERI MUCH!
because you are the best,
because you are my strenght,
because you are my confidence,
because you are my angel,u bring me the right way syg..
because you are my gorgeous person!
Always love u. tahnks 4 everythng we had done..
Yea...this is my FAULT coz I let him go .ignore HIM.
and do not appreciate him..im sorry.Yea...this is my FAULT coz I let him go .ignore HIM.
i WILL do this separation for the common good.
perhaps he happy and successful future.. insyallah
Love him 4ever,n never 4get him n good luck for all your future undertakings.
.. Like air- I was gone.
Wednesday, September 1, 2010
TULIPS!
KAWAN!
Subscribe to:
Posts (Atom)















